Rörelse för 2 och 4 benta

 
 
  
 
Man kan ju önska att det härär vad man såg i skogen idag.
 
 
 
 
Men tyvärr så var det inte riktigt så bra...
Längt där bak gick vi och led.
 
 
 
Eller jag led, inte Myran. Jo hon led väl för att hon gick med mig...
Men min fot var liksom inte med mig.
Skitfot =(
 
Fast det var väl ingen idé att fundera på amputering även om tanken fanns där lite grann.
Min vänsterhäl svullnar upp och hel sko är då en sämre lösning om man ska gå fort.
 
Inskolning till PRO kanske ;-)
 
Fast det är ännu sämre att sitta inne, när man har en hund som behöver motion och matte far inte heller illa utav det.
 
Nu är det gjort och jag är ändå stolt att vi gjorde våra 3 km även om tempot gick i snigeltakt.
Och det känns skönt att få sitta ner i soffan.
 
eder Fiona
 
 

Kommentera här: