Det finns hopp för trädgårdsmästaren i mig!

 
Att säga att jag är en otrolig tomatodlare vore nog att ta i,men den som sålde dessa två tomatplantorna till mig hade gjort ett himla bra jobb och jag tycker man kan säga att jag förvaltade köpen bra.
 
Så vackert har de stått där och tomaterna bara växer fram.
 
 
 
Röda goda buskcocktailtomater.
Och så har vi den gula busktomaten. Kärlek!
 
Den som har haft det tuffast är Myran som älskar tomater.
Jag vet med mig att hon vid några obevakade ögonblick försett sig med en tomat eller två.
 
Kära grannen S har också förlorat ett par stycken...som tomattjuv är Myran kvick,snabb och osynlig.
 
Och här sitter hon den rackaren,,,
 
 
 
Men jag är taggad inför nästa år...kanske driver jag upp ett par plantor ;-)
Eller så köper jag mig ett par plantor på torget som jag gjorde i år.
 
En liten trädgårdstomte kan vara född.
 
eder FIona
 

Kommentera här: