TisdagsTema ~~Konstigt~~

 
Hos TisdagsTema är veckans tolkning Konstigt
 Här kommer min tolkning på det.
 
I skogen intill vår stuga,
finns en KONSTIG sak säger jag utan att ljuga
 
En berg och dalbanevagn har någon släpat dit
Den är grymt tung,så det var nog ett slit
 
När barnen var små hade de med den så kul
Sen blev den ståendes tom och ful
 
Men snart ska den komma till sin rätt
Som blomlåda på mitt sätt.
 

Mer tolkningar på dagens tema hittar du här
 
 
 
Eder FinaFiona
 
1 Pialotta:

skriven

Den kan du säkert dekorera till något fint... KONST-igt, men kul :)

2 Anitas Blogg - Malta:

skriven

Är det sant ? En berg o dalbanevagn bara sådär liggande i skogen ? Inget konstigt alls. Helt naturligt ;-) Det ska ju bli en blomlåda. Lycka till. Den blir säkert jättefin :-) Gokväll !

3 Hanna:

skriven

Nämen vad skoj att ha den i trädgården, blir lite avis :0) Så fin blogg du har, Fiona är en av mina favoriter, hennes man också såklart ;0P

4 Elizeth:

skriven

Det verkar ju jättehäftigt att ha en berg- och dalbanevagn i trädgården. Inte alls konstigt. :)

5 Pysselfarmor:

skriven

Vilket underbart bidrag - fick mig att småle när jag läste din vers! Men vad konstigt att släpa en sådan dit...för jag tycker mig ana att den står inte på din/er mark...tänker du nu "ta-hand-om-den" och fixa en jättebamsig blomlåda ?! :-)

6 Carro:

skriven

Det var verkligen konstigt!

Kommentera här: